Často to začíná už ráno. Přijdete do práce, sotva pozdravíte a už abyste řešili nové spory a to se ještě nevyřešily ty ze včerejška.
Vedoucí se zase nepohodl s pracovníky…
O pár hodin později další nedorozumění. Někdo nepochopil, co má přesně dělat, a tak se ztratila spousta času. Většina zaměstnanců se už ani neptá, když něco neví, aby předešli zbytečným sporům…
Stalo se to tolikrát, že už to nikdo neřeší. Tu nepříjemnou atmosféru neklidu a napětí z toho ale cítí všichni. Někdy více, někdy méně. Pracovní morálka klesá a dřívější motivace do práce už dlouho není vidět.
Slyšeli jsme mnoho podobných příběhů. Některé končí dobře, některé hůř. Co kdyby to šlo i jinak? Přece jen to často začíná poměrně malými spory, které by všichni mohli bez problémů zvládat.
Už 33 let PHDr Milan Hutta pomáhámá týmům ve firmách (od menších rodinných až po giganty jako je Tatra nebo Dr. Max) osvojit si, jak
- rychle řešit konflikty pomocí správného ovladnutí a využití emocí,
- zamezit každé “blbosti”, aby je rozhodila, pomocí posílení odolnosti,
- rychle zastavit “stresovou reakci”, protože když se rozhádají všichni, tak se neudělá vůbec nic,
- pozvednout firemní kulturu tak, aby si zaměstnanci navzájem důvěřovali a respektovali se a
- zvýšit efektivitu a produktivitu v celé firmě pomocí lepšího přístupu.
Jak to vlastně funguje?
Pojďte se podívat:
|
Zdroj: apas.cz